خرید گلدان سفالی

خرید گلدان سفالی

خرید گلدان سفالی یکی از خرید های جذاب و دلنشین است. گلدان سفالی علاوه بر داشتن رنگ و بوی طبیعی  مزایای زیادی دارد. این مزایا خرید گلدان سفالی را برای افراد خوش ذوق به یک ضرورت تبدیل می کند. در ادامه با مزیت های این دکور زیبا می پردازیم.

خرید گلدان سفالی

ضد آب بودن گلدان سفالی

یکی از ویژگی های عالی ظروف سفالی این است که آب را به مدت طولانی، بدون هیچ گونه  نشتی در خود نگه می دارند. ضد آب بودن گلدان سفالی بر اثر فرآیند انجماد ایجاد می شود. طی این فرآیند سطح گل رس بر اثر پخت آنقدر داغ می شود که در واقع به شیشه تبدیل می شود. در نهایت وقتی گلدان سفالی سرد می شود در سطح گلدان سفالی هر گونه سوراخی بسته می شود.

با دوام است

دو دلیل برای دوام بالای گلدان سفالی وجود دارد. اول اینکه در دمای بسیار بالایی قرار می گیرد، که باعث سخت تر شدن سطح بیرونی می شود. دومین مورد این است که گلدان سفالی از ترکیب انواع مختلف مواد شیشه مانند و خاک رس ساخته می شود. این موارد باعث افزایش دوام و طول عمر گلدان سفالی می شود.

متنوع است

مقاومت و دوام بالای گلدان سفالی باعث کمتر شدن جذابیت بصری آن نمی شود. گلدان های ساخته شده از سفال تنوع بالایی دارند. طیف گسترده ی اشکال و اندازه های گلدان سفالی، آن را به گزینه ای زیبا برای هر نوع فضای زندگی تبدیل کرده است. می توان از آن برای نگهداری گل های تازه و خشک استفاده کرد. وجود رنگ ها و نقش های زیبا زیبایی آن ها را دو چندان می کند.

مقرون به صرفه است

خرید گلدان سفالی با هر بودجه ای امکان پذیر است، که با توجه به مزایای ذکر شده شگفت آور است. گلدان سفالی برای هر طرح و دکوراسیونی مناسب است. در عین حال با دوام است که می تواند از گل های زیبای شما محافظت کند.

اگر به دنبال یک دکور منحصر به فرد هستید، ما خرید گلدان سفالی را به شما توصیه می کنیم. مسلما شما هم شیفته ی ظرافت، هنر و زیبایی آن خواهد شد.

مطالب مفید و مرتبط:

طراحی آلاچیق

طراحی روف گاردن

طراحی فلاور باکس

طراحی آبنما

طراحی فضای سبز

طراحی باغچه

محوطه سازی

اجرای استخر

نگهداری فضای سبز

درباره ی ntiyoew70563